O prezentare plină de umor şi inspiraţie susţinută de Sir Ken Robinson. O pledoarie pentru încurajarea creativităţii copiilor în cadrul sistemelor de învăţământ, pentru acceptarea şi stimularea mai multor tipuri de inteligenţă.
Robinson atrage atenţia asupra faptului că în şcoală suntem formaţi pentru a deveni buni muncitori şi nu gânditori creativi.
Citeşte şi:
Responsabilităţile Copilului. Cum Îl Implicăm în Activităţile Casnice Familiale
5 Filmuleţe de Desene Animate Inspirante
Parcuri de aventura din zona Bucurestiului. Unde mergem in weekend cu copiii?
Vedem în toate astea cum își asumă copiii riscuri. Și dacă nu știu, tot încearcă. Am dreptate? Nu se tem de greșeli. Nu spun că a greși e totuna cu a fi creativ. Dar știm că dacă nu ești gata să greșești, nu vei crea niciodată ceva original. Dacă nu ești gata să greșești. Până la maturitate majoritatea copiilor pierd acestă calitate. Ajung să le fie frică să greșească. Conducem companiile în felul acesta, stigmatizăm greșelile. Acum în sistemele naționale de învățământ greșelile sunt cel mai rău lucru posibil. Iar rezultatul e că educăm oamenii să-și piardă capacitățile creative. Picasso a spus odată că toți copiii se nasc artiști. Problema e să rămânem artiști pe măsură ce creștem. Eu sunt convins că pe măsură ce creștem creativitatea nu apare, ci dispare. Mai precis, dispare în urma educației. De ce oare?