De la finalul lunii februarie, alaturi de binecunoscuta bautura pentru copii, Tedi, se lanseaza 3 sortimente de biscuiţi, cu gust delicios şi forme jucăuşe.
Fără conservanţi sau coloranţi, biscuiţii Tedi se regăsesc în pachete de 50g și 100g – petit beurre – precum şi în pachete de 34g – biscuiţi sub forma unei tablete de ciocolată, o noutate absolută pe piaţa biscuiţilor din România. Biscuiţii Tedi sunt cel mai recent produs din portofoliul Tymbark Maspex, iar România este singura ţară care a produs şi a lansat, până în acest moment, sortimentele de biscuiţi sub brandul Tedi.
Prezent de 14 ani pe piaţa din România, brandul Tedi s-a impus de la început şi şi-a consolidat permanent poziţia de leader pe piaţa băuturilor necarbonatate pentru copii. Cu biscuiţii, Tedi îşi face intrarea pe un nou segment dedicat produselor pentru cei mici, păstrând standardul de calitate cunoscut celor care îndrăgesc sucul Tedi.
„Biscuiţii Tedi sunt dedicaţi copiilor şi au fost creaţi cu ajutorul lor. Ei sunt cei care au validat gustul final al acestora. Iar faptul că au făcut o alegere bună este dovedit de rapiditatea cu care biscuţii au fost deja absorbiţi de piaţă, existând un feedback pozitiv atât din partea comercianţilor, cât şi a consumatorilor finali.“, a declarat Mihaela Greluş, director de marketing, Tymbark Maspex România.
Totodată, produsul vine şi cu o noutate absolută pe piaţa biscuiţilor din România, biscuiţii cu bucăţi de ciocolată, un sortiment special care are în componenţă 8 cereale şi 6 vitamine. Produs de nişă, biscuiţii sub forma unei tablete de ciocolată au toate premisele pentru a se impune într-un timp destul de scurt pe acest segment.
„Ca multe dintre brandurile companiei, leaderi pe segmentele lor de piaţă, avem convingerea că şi biscuţii Tedi vor urma acelaşi parcurs. Cu atât mai mult cu cât Tymbark Maspex realizează permanent investiţii, inclusiv în linii de producţie performante, putând astfel dezvolta noi tipuri de snacks-uri, sortimente inovatoare pentru piaţa din România.” a adăgat Mihaela Greluş.
Alături de sucul Tedi, părinţii au acum ocazia să ofere celor mici gustarea sau desertul potrivit. Biscuiţii Tedi pot fi serviţi la micul dejun sau îi pot însoţi pe elevi la şcoală. Pentru că viaţa lor este o continuă joacă, am ales ca biscuiţii de tip petit beurre să fie în formă de animăluţe, astfel încât să creăm copiilor încă o ocazie pentru distracție..
Biscuţii Tedi se vor regăsi pe rafturile tuturor magazinelor şi vor avea un preţ competitiv, dublat de o calitate superioară a produselor.
Începând cu jumătatea lunii martie, toate produsele din portofoliul Tedi vor fi integrate într-o promoţie naţională inedită: „În căutarea lui Tedi”. Desfăşurată între 23 martie şi 30 iunie, promoţia va oferi ocazia mai multor mii de copii din ţară, aflaţi în căutarea lui Tedi, să câştige premii garantate sau unul dintre cele 5 smartphone-uri şi tableta oferite la marele premiu.
Despre Tedi:
Tedi și-a făcut apariția în portofoliul Tymbark și, totodată, pe piața din România în septembrie 2001, prin sucul de 0,33l sticlă. Treptat, gama sucurilor se diversifică prin lansarea pe piaţă a Tedi 750 ml, Tedi 200 ml și Tedi Go! 300 ml. Totodată, Tedi lansează pe piaţă şi sucuri pentru cei mai mari, regăsite în variantele speciale: Tedi Play și Tedi Waterrr. Pentru părinți, Tedi oferă garanția unui suc sănătos, obţinut din ingrediente naturale.
În 2014, Tedi Go! a fost declarat „Produsul Anului” de către consumatorii români, ca o confirmare a calității dovedite de Tedi și a încrederii de care acesta se bucură în România.
Despre TYMBARK MASPEX ROMÂNIA
Societatea a intrat pe piaţa românească în anul 1996 şi în prezent este unul din cei mai mari investitori polonezi din România. La acest moment, portofoliul companiei cuprinde produse instant cum ar fi Chocolatta La Festa, La Festa 3in1 şi Cappuccino La Festa, ceaiurile instant Ekland, cacao și cereale Brumi, cremă pudră pentru cafea Coffeeta, biscuiți cu cereale și mini-cakes Hatz, precum şi sucurile, nectarurile şi băuturile răcoritoare Tymbark, Tedi, Ciao şi Figo, dar și energizantul Tiger. În anul 2007, prin preluarea companiei Arnos (Oradea), în oferta de produse a companiei au aparut pastele făinoase „Arnos”.
Începând cu februarie 2013, compania noastră deţine brand-urile Salatini, Tismana, Rollini d’Oro, precum şi liniile de fabricaţie a acestor produse.
Tymbark Maspex România dispune de un complex modern de producţie şi depozitare situat în oraşul Vălenii de Munte, judeţul Prahova. În prezent, compania Tymbark Maspex Romania este lider pe piața românească de sucuri pe baza de morcovi cu brand-ul Tedi, pe piața nectarurilor cu brand-ul Tymbark, pe piața produselor instant cu brand-ul La Festa, pe piața ceaiurilor instant cu brand-ul Ekland și pe piața cremei pudră pentru cafea cu brand-ul Coffeeta.
Mai multe informaţii despre Tymbark Maspex România puteţi găsi accesând:www.maspex.ro.