Centrul Work At Home Moms, cartierul general al Asociației
Situat în inima Bucureștiului, Centrul Work At Home Moms dispune de un spațiu dedicat activităților de birou, cursurilor, seminariilor și altor evenimente și de o cameră de joacă pentru copii. Astfel, mamele vor putea lucra la dezvoltarea personală sau a propriei afaceri în timp ce copiii vor fi atrași în activități educative și distractive.
Deși activitățile desfășurate în Centru vor fi dintre cele mai diverse, se disting în principal următoarele:
- Ședințe de consiliere în grup (vocațională, contabilitate, drept, marketing online etc.);
- Ateliere teoretice (public speaking);
- Evenimentele marca Work At Home Moms consacrate: Mentorat Antreprenorial pentru Mame, Sunt mamă WAHM și știu să…!”, Mama StartUp;
- Ateliere practice (de fabricat săpunuri naturale, tehnici de cusut românești, de gătit raw);
- Expunere de produse realizate de mamele WAHM
- Activitatea zilnică a echipei Asociației.
Probabil ca mamelor care ne sunt alături de la început activitățile enumerate le sunt cunoscute. Elementul de noutate al Centrului este funcția lui de spațiu de lucru comun (consacrat în țara noastră sub denumirile hub și co-working space). Asta înseamnă că mamele pot închiria birouri cu ora, în schimbul unei sume modice. Vor beneficia astfel de mobilierul aferent, internet wireless, imprimantă și acces la bucătărie. Iar pentru copii, acces la camera de joacă.
De asemenea, mamele antreprenoare pot închiria spațiul în aceleași condiții favorabile pentru organizarea de evenimente potrivite afacerii lor: prezentări de produs, ateliere, cursuri, evenimente de tip pop up dinner etc.
Vă stăm la dispoziție pentru mai multe detalii la numărul de telefon 0748.609.928 și la adresa de e-mail [email protected]