Always lansează campania „Îndrăznește să încerci!”. Campania încurajează femeile din România să iasă din zona de confort, să își învingă temerile, teama de eșec sau rușine și să îndrăznească să facă alegerile potrivite, care le pot schimba viața în bine. Campania din acest an vine în continuarea demersului început în 2013, sub conceptul „Always susține femeile active”, urmat de programul Always „5 Zile Fără Griji”, program realizat cu susținerea unor specialiști și experți medicali renumiți.
Necesitatea acestor programe a fost evidențiată în urma unui studiu1 realizat în România, în 2011, care arăta că până la 43% dintre femeile cu menstruație alegeau să folosească vată peste absorbant în zilele delicate. În acest sens, Always a pus în discuție problema femeilor care făceau zilnic o alegere care le genera o stare constantă de nesiguranță și de disconfort și care încuraja o viață trăită cu stres și teamă.
Absorbantul Always a fost creat pentru a funcționa singur, fără vată deasupra, oferind protecție și siguranță, indiferent de stilul de viață. Ca un aliat de încredere, Always te protejează impotriva scurgerilor de până la 5 ori mai bine decât absorbantul cu vată deasupra, astfel încât femeile să poată fi cât de active își doresc și să-și trăiască viața la adevăratul lor potențial, fără idei preconcepute și stres.
Programul Always din acest an, “ Îndrăznește să încerci” își propune să inspire femeile din România să ducă o viață activă, condusă mai degrabă de curiozitate, curaj și îndrăzneală, în locul unei existențe marcate de teama de eșec și sentimentul de rușine.
Alis Anagnostakis, trainer și coach de dezvoltare personală, contribuie la demersul Always cu o serie de recomandări care să ajute orice femeie să îndrăznească să încerce: ‘Frica este o emoție absolut firească atunci când ne confruntăm cu schimbări care ne scot din zona de confort. Deseori însă, fricile ne sunt amplificate de credințe limitative – acele convingeri vechi, care ne-au ajutat la un moment dat, dar care acum nu ne mai sunt de folos, ba chiar ne împiedică. Un scurt proces de introspecție ne-ar putea ajuta să identificăm și apoi să schimbăm convingerile limitative, ridicând astfel singure barierele în calea evoluției personale.
Acest proces are câțiva pași:
1. Identifică convingerea limitativă care te împiedică astăzi să-ți atingi un obiectiv.
2. Întreabă-te ce beneficii ai din a păstra această convingere.
3. Descoperă în ce fel aceeași convingere te împiedică.
4. Găsește o nouă convingere, în care poți crede autentic, care să înglobeze avantajele vechii convingeri, însă fără dezavantajele pe care le-ai identificat.
Oana Cuzino, ambasador al campaniei, spune: „Pentru mine, faptul că am făcut parte dintr-o campanie cu un impact vizibil este o adevărată realizare. Rămân alături de această inițiativă și anul acesta și îmi propun să inspir cât mai multe femei să îndrăznească să încerce mai des lucruri noi și să se îndepărteze treptat de zona lor de confort, care le ține cumva departe de un posibil eșec, dar, în același timp, limitându-le cu siguranță ineditul din viața de zi cu zi. Pentru că fiecare provocare pe care nici măcar nu o luăm în considerare este o poartă închisă, un pas bătut pe loc în călătoria către împlinirea noastră. Trebuie doar să ne asigurăm că avem lângă noi prieteni și aliați cu cele mai bune intenții, care să ne protejeze de mici accidente neprevăzute.”
Dacă există întrebări cu privire la modul de folosire al absorbantelor Always și cu privire la alegerea variantei corecte, experții de pe pagina de Facebook NoiFetele vă stau la dispoziție.
Despre Procter&Gamble
P&G este prezent în viața a aproximativ 5 miliarde de oameni din întreaga lume prin intermediul brandurilor sale. Din portofoliul companiei fac parte unele dintre cele mai puternice, de încredere și de calitate produse precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® sau Whisper®. Compania P&G își desfășoară activitatea în peste 70 de țări din întreaga lume. Pentru mai multe informații despre P&G și brandurile din portofoliul acestei companii puteți vizita www.pg.com.